Ny match !

Idag kl.16:00 spelar MoDo säsongens andra match, och denna gång är det mot Djurgården nere på Hovet. Och jag hoppas att få se ett helt annat MoDo än mot Frölunda senast, för den insatsen duger helt enkelt inte. Och jag tror vi kommer få se ett helt annat MoDo idag. Förra matchen så funkade inte försvarsspelet lika 100% som tidigare, men det tror jag det kommer göra idag. Malek gjorde en riktigt bra match mot Frölunda innan han släppte in 2-3 och 2-4, och några såna misstag tror jag han knappast kommer göra idag. Djurgården som mötte HV71 förra matchen släppte in mål efter mål, så om MoDo han behålla sitt försvarsspel och få igång fler spelare i anfallen så tror jag på en trevlig afton som MoDoit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0