Tråkigt slut

Ja matchen mot Södertälje blev precis som jag anande, totalt avslagen. Jag hade hoppats på att MoDo skulle göra allt för att avsluta på ett snyggt sett men när inte änns publiken kunde hålla igång på ett värdigt sett så kan jag väl förstå att spelarna inte heller fick ut det de ville. Och den största anledningen till den dåliga stämningen tror jag är att besvikelsen är allderles för stor fortfarande både hos spelare, ledare och supportrar.

Tråkigt slut, men det speglar väl nästan hela säsongen.

Nu drar jag på semester i värmen, återkommer med mer om säsongen efter den.
Tilldess önskar jag Luleå lycka till i slutspelet, vore kul om guldet kunde hamna där uppe i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0