Två nya spelare var det

Ja som jag nämde tidigare så har MoDo gjort klart med två nya spelare medans jag haft "semester", och det handlar om backen Tomas Mojzis och forwarden Josh Green. Två spelare som jag tycker vi ska kunna ställa ganska stora krav på. Mojzis kommer från tjeckien och har NHL rutin från lite olika klubbar, han beskrivs som en offensiv back som vänder spelet snabbt. Och det låter som en bra ersättare till Victor Hedman som nu provar lyckan borta i NHL nästa säsong. Sedan så har MoDo fått lite kanadensisks fart igenom Josh Green och även han har NHL rutin, och med över 300 NHL matcher så är självklart förväntningarna höga från min sida iallafall.

Truppen börjar se riktigt intressant ut nu, men fortfarande saknar jag några spelare till. Lite mer spetskompetens vill jag ha in i laget innan jag är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0