Natt och dag

Från fyra raka vinster till tre raka förluster, ja livet som MoDoit är verkligen som en berg och dalbana just nu. Men det är väl samtidigt lite av tjusningen med hockey. Men inte kan jag påstå att de är allt för trevligt att ligga 11 i tabellen med 11 matcher kvar att spela, det jag kan trösta mig med är att de inte är många poäng upp till slutspelsplats. Lite orolig börjar jag dok bli, för att missa slutspel vore en stor besvikelse och med MoDos trupp vore det en ren skandal.
***
Morrison har gjort sina två första matcher i MoDo tröjan. 5-0 mot Skellefteå och 1-3 senast mot Linköping hemma. Och nog kräver jag betydligt bättre spel från hans sida. Inför kvällens match mot Brynäs står dok Zajkowski igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0