Martin Palm avgår !

MoDo hockey supporterklubbs ordförande Martin Palm avgick igår. Det efter att det kommit fram att han haft kännedom om skadegörelsen mot Swedbank Arena för några veckor sedan. Och därför varit inblandat, dok inte i själva handlingen.

Jag tappade verkligen hakan imorse när jag slog upp aftonbladet och möttes av detta. Jag är både arg och besviken på Palm och tycker det är en stor skam att en av föreningens största supporterklubbs ordförande handlar på detta sett mot "laget i hans hjärta". Jag hade kontakt med Palm så sent som den 8 januari iår när jag genomförde en intervju med honom som jag sedan la ut här på bloggen. Och då lät de såhär:
Skadegörelsen mot Swedbank Arena har gjort både klubben och supportrar
upprörda, vad var dina första tankar när du fick höra vad som hänt ?

Klart man blir ledsen när man får höra sånt. Men i övrigt får du ta all
diskussion gällande det där med vår VD Anders Källström.

Och med facit i hand så förstår jag att jag klämde på en mycket känslig punkt med denna fråga, kanske detta är förklaringen till varför svaret blev så pass kort som de blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0