Tack för underhållningen MODO !

Det blev precis en sån hockeyfest som jag hoppades ikväll. Forsberg visade vägen direkt och satt 1-0 inför ett kokande Swedbank och MoDo dominerade matchen totalt. Detta var precis vad MoDo behövde och spelet MoDo visade upp var grymt skönt att se. För de var mycket länge sedan jag såg MoDo spela så här bra. 4-1 och 48-16 i skott säger väl allt.
Och kvällens målskyttar vart: Peter Forsberg, Mats Zuccarello Aasen, Mattias Timander och Per-Åge Skröder. En sån här kväll kan jag inte annat än ge extra plus till samtliga spelare i MoDo, men kedjan med Skröder, Zuccarello och Sundström var helt klart kvällens bästa. Och trots att Foppa inte var helt nöjd med sin egen insatts så märktes det att han var med. För såna pass som Foppa levererar är de inte många som klarar av. Och när Foppa klev in i pp så hade MoDo helt plötsligt ett grymt bra pp också, där ska även Skröders kedja återigen hyllas, för även den kedjan har börjat produserat i pp igen och de behövs.


Inatt sover jag gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0