Försäsongens viktigaste match

Med en vecka kvar till premiär matchen mot Linköping så har jag skruvat upp mina förväntningar på MoDo i kvällens match mot Luleå rejält. De är sista träningsmatchen och själklart skulle de känns bättre att komma till första seriematchen med en riktigt bra match i benen. Därför tycker jag att matchen ikväll är otroligt viktig, och som jag pratat om förut så vill jag få posetiva svar nu !

Rindell har åter igen blandat runt i kedjorna och backparen. Jag är fortfarande mycket kritisk till att han väljer att spela med Svartvadet som ytterforward. Följande kedjor och backpar spelar ikväll:

Målvakt: Karol Krizan

Per Svartvadet - Fredrik Warg - Magnus Wernblom
Per-Åge Skröder - Niklas Sundström - Ville Snellman
Tobias Forsberg - Andreas Molinder - Thomas Enström
Marco Tuokko - Oscar Steen - Mats Zuccarello Aasen

Hans Jonsson - Per Hållberg
Mikko Kurvinen - Jens Westin
Mattias Timander - Victor Hedman
Pierre Hedin - Erik Persson

Spelare som saknas är : Andreas Salomonsson, Patrik Yetman och Fredrik Wargh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0