Förlust mot Brynäs

Ja inte blev SCA cup vad jag hade förväntat mig. Jag hade förväntat mig tre raka segrar, istället fick jag en vinst och två förluster. Matchen mot Brynäs igår förlorade MoDo med 2-1. Jag var bort rest hela dagen igår så jag har ingen större koll på matchen. Men av vad jag läst så ska MoDo ha gjort en halv hyfsad match som knappt får godkännt. MoDo vann även skotten i sista perioden med hela 20-5, och med de siffrorna så borde MoDo ha vunnit matchen.

Nu laddar vi om inför Lasses gäng Luleå den 11. Då borde väl ändå första segern mot ett elitserie lag komma, eller ?

Kommentarer
Postat av: Lasse

Borde ja... Men den 11/9 vet vi av erfarenhet att vad som helst kan hända...

2008-09-08 @ 07:37:46
URL: http://battrehockey.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0