En riktig skit kväll !

Då var premiär matchen över. Och den blev allt annat än trevlig för min del. Jag hade planerat att se matchen på datorn igenom Canal+. Men Canal+ allt annat än stabila servrar ställde till det totalt. För de första så tog de en kvart för att lyckas logga in på web-tv. Sedan tog det 30 minuter till innan det gick att få fram nån bild. Och när jag äntligen skulle få se matchen så möts man av resultatet 2-0. Men nu hade jag ju iallafall bild...... trodde jag. För på de två perioderna som återstod så gick de att se ca: 10 minuter, resten av tiden så krånglade servrarna. Så som ni kan förstå så blir de ingen matchkommentar från min sida.

Nu tar vi nya tag och laddar om inför lördagens match. Då hoppas jag att Canal+ och MoDo har fått ordning på grejerna.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0