Bakläxa mot Timrå

Ja de svaren jag hade förväntat mig att få i matchen mot Timrå igår kväll uteblev. Istället fick jag ett mål löst MoDo, och för andra gången i år så var det 4-0 i baken mot ett elitserie lag. Försäsong är försäsong och jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på året MoDo tog SM-guld, ja ni vet då bara vann EN träningsmatch. Så orolig är jag inte, men vist ska jag erkänna att jag är besviken, 4-0 är inget resultat man önskar sig mot Timrå.
Men allt var inte pest igår. Vi fick ett kvitto på att Wernblom är igång iallafall när han sänkte Johan "fröken" Andersson. Annars så presentera sig Timråklacken igenom att skrika " Ni har Sveriges sämsta powerplay", vad de verkar ha missat var att ingen av lagen hade lyckas med något i pp under matchen. Men Timråklacken har ett vist rykte om sig, och vad de är kan ni nog lista ut själva.

Nu laddar vi om för matchen mot Sundsvall imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0