Tack för den Rönnmark !

Vilka värdelösa domare vi har i Sverige. Jag viste att de var illa, men att de skulle vara så här illa hade jag inte väntat mig. Igår var det Rönnmarks tur att göra bort sig totalt. Men de var ingen liten tabbe man gjorde. MoDo ledde matchen med 3-2 och hade spelat riktigt bra innan helvetet bryter ut. För när MoDo spelaren får pucken vid blå så trippas han av en Linköping spelare. Alla såg utvisningen - utom de tre idioterna som borde ha sett den. Så istället för att höja armen så låter Rönnmark Linköping gå 3 mot 1 och sätta kviteringen. SKANDAL ! Ett riktigt slag under bältet. Men jag förstår inte VARFÖR han friade. Det är ju skandal när till och med Linköpings spelaren står och erkänner efter matchen att de kanske ändå skulle ha varit utvisning.

Efter detta vill jag aldrig mer se Rönnmark på en is igen. För nån större idiot får man söka efter.


Kommentarer
Postat av: Åke Westerlind

Skandal att tre domare inte kunde vad hela publiken på Swedebank Arena såg nämligen en solklar tripping.

Om nu Rönnmark blundade kunde väl de biträdande domarna döma tripping.

Tyvärr är dessa domherrar alldeles för fega att agerande.

Varför tog inte domarna hjälp av vidokaameran när de hörde publikens våldsamma protester???

Man blir förbannad och ledsen när en domare förstör en viktig hockeymatch!

Fy skäms Ulf Rönnmark!



Åke Westerlind

2008-10-25 @ 10:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0