Årets sämsta match

Igår stämde inget mot HV71. MoDo spelade segt och hade svårt att komma igång. Även MoDos pp var under all kritik igår. Med de chanserna som MoDo fick i både 5 mot 4 i 4 minuter och spel 5 mot 3 så borde siffrorna 1-5 vara tvärt om. MoDo måste verkligen höja sig till på lördag. För då hoppas jag att jag ser ett MoDo som jag såg mot Färjestad. Nu stryker vi ett streck över denna katastrof och njuter av fredagen.
Eller vänta. Jag måste bara kommentera slagsmålet mellan Martin Thörnberg och Per Svartvadet. Thörnberg grinar i tidningarna idag om hur Svartvadet "plötsligt" slog till han. Själva sanningen är att Thörnberg går på Svartvadet först och då får han skylla sig själv. Det kan även vara bra för Thörnberg att få sig en smäll nån gång så att han vet hur de känns. Jag menar han filmar ju så mycket så han vet nog inte hur kroppskontakt känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0