Tack, Magnus Wernblom !

Idag fick jag en mycket tråkig nyhet när jag surfade in på MoDos hemsida. Nämligen att Magnus Wernblom har valt att lägga skridskorna på hyllan. Matchen mot Djurgården igår blev hans sista. Wernbloms höst har varit allt annat än lyckad, och man har sett att de är nått som inte har stämt. Och det blev nu bekräftat när han väljer att avsluta sin karriär redan nu. Det känns jäkligt tråkigt att det blir ett sånt här slut för Wernblom. Personligen så är det en stor favorit som lägger av. Och jag vet att alla runt om kring MoDo är väldigt tacksamma för allt Wernblom har gjort för klubben. Och de är en viktig bit som nu försvinner från laget. Men nu har han valt att ta detta beslut och jag godtar anledningen till detta med 100 % och tackar för all under bar hockey han bjudigt på under alla år.

Kort fakta om Magnus Wernblom:
Matcher i MoDo: 723
Antal mål i MoDo: 276

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0