P-I-N-S-A-M-T !

Vad i helvete är de som händer ? (ursäkta ordvalet). 0-6 till Skellefteå och ännu en total förnedring, och i den egna arenan också. Det är så jäkla pinsamt att de inte finns. Jag vet att MoDo har skador på många viktiga spelare men att förlora med 0-6 kan inte skyllas på det. De spelarna på isen måste ju kunna passa en puck och skjuta. För ser jag tillbaka på matchen igår så var det katastrofalt slarv i försvarsspel och katastrofalt slarv i anfallsspel och katastrofalt i båset. Ja alla precis alla var katastrofala igår. Krizan bytte ut sig efter första, igen ! Och Zajkowski klarade inte heller av att stå emot ett Skellefteå som fick kontra sönder MoDo totalt. Ingen spelare får godkänt från igår och nu vill jag ser Rindell AGERA ! Jag skiter i vad du gör bara du gör nått. Nu får de vara nog med förnedring !

******
Magnus Wernblom tackades av igår. Se klippet här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0