Luleå kommer på beskök !

Då var det torsdag igen och dags för en ny match. Och ikväll är det Luleå som kommer på besök. MoDo har visat de två senaste matcherna att man är på gång igen efter svackan på fem raka försluter. Nu har de istället vunnit två raka matcher och har en målskillnad på 8-2, så de ser lovande ut inför kvällen. Sedan så har även skadeläget ljusnat något när både Fredrik Warg och Niklas Sundström är tillbaka från sina skador. Men en tråkig nyhet har jag också och det är att den nye kanadensaren Jeff Ulmer inte deltar i kvällens match, eftersom hans gamla klubb vägrar skriva på papprena. Så det har blivigt en liten tvist i det ärendet. Men jag hoppas på en lösning så fort som möjligt.

Kvällens lag:

Målvakt:
Karol Krizan

Backpar:
Tommy Wargh
Mattias Timander

Jens Westin
Per Hållberg

Mikko Kurvinen
Pierre Hedin

Extrabackar:
Stefan Espeland
Eric Persson

Kedjor:
Andreas Molinder - Andreas Salomonsson  - Patrick Yetman
Per-Åge Skröder - Per Svartvadet - Thomas Enström
Tobias Forsberg - Oscar Steen - Ville Snellman

Extraforwards:
Niklas Sundström
Fredrik Warg


Kommentarer
Postat av: Lasse

Ja du... 1-1 efter första... Jag har inte sett något än men snart så drar andra igång. Då är jag med...

2008-11-27 @ 19:43:01
URL: http://battrehockey.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0