Viljan är tillbaka !

Förlust med 4-2 blev det igår men MoDo visade upp mycket positiva saker tycker jag. Först måste jag passa på att ge beröm till Zajkowski som gjorde en riktigt bra match igår. Jag tror han kommer överaska många nu framöver. Dok så hoppas jag att Holmberg söker efter en ny målvakt, kanske inte för att ta över Zajkowskis plats utan vi behöver nått bakom honom. För de är ett faktum att om Zajkowski går sönder så har vi inget. Sedan var de kul att se spelarna ställde upp för Zajkowski, nu var de ingen som kunde åka fram och spruta snö på målvakten utan att få sig en smäll av backarna, och det är precis så det ska vara. Per Hållberg var en av spelarna igår som visade vem som bestämde framför eget mål. Och det är en viktig bit MoDo har jobbat tillbaka. En annan bit som kommit tillbaka är "tjurskallarna". Tidigare har det sett ganska uppgivet ut i MoDo lägret match efter match. Men igår så var "tjurskallarna" framme igen. Man såg hur förbannad var ända spelare var efter slutsignal och jag skulle inte viljat varit den som intervjuade Svartvadet igår direkt efter matchen. Nu spinner vi vidare på det här så ska nog de goa gubbarna få smaka på norrländskt stål imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0