Så de kan gå...

Inför säsongen så tippade jag att elitserien som följande...
1. Frölunda
2. MODO
3. Linköping
4. HV71
5. Färjestad
6. Djurgården
7. Södertälje
8. Timrå
--------------------
9. Skellefteå
10. Luleå
--------------------
11. Rögle
12. Brynäs
... och med 33-34 matcher spelade så ser den ut såhär:

1. Luleå - Säsongens överraskning, men tror att verkligheten kommer ikapp, eller är den redan ikapp, aja slutspel blir det iallafall.
2. Linköping - Inte mycket att säga. De är i topp som jag trodde de skulle vara.
3. Skellefteå - Även detta en överraskning. Och går de till slutspel så kan de bli farlig.
4. Frölunda - Har börjat klättrat efter fjaskot, men nå mycket högre tror jag de inte kommer i år.
5. Färjestad - Första placeringen som stämmer såhär långt.
6. HV71 - Lite mer ödmjukhet skulle nog inte skada.
7. Brynäs - 7 !? Nej så roligt ska vi inte ha det. Inget slutspel.
8. Timrå - Jag har tippat Timrå som 8:a men tror inte de kommer klara av det.
------------------
9. Rögle - Årets berg och dal bana lag. Vet inte var detta kommer att sluta.
10. MoDoVAD GÖR NI HÄR ? Nej topp 4 (hoppas jag).
------------------
11. Djurgården - Hade stötte förväntningar än detta, men i år är det norrland som står för hockeyn.
12. Södertälje -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0