Rindell sitter säkert

Ja iallafall om jag får bestämma. Jag tycker inte att sparka tränaren är rätt väg att gå för MoDo. Jag tror snarare att de skulle försämra läget. För även om media kastar skit så är det väl tur att man kan se matcherna och skapa sig en egen uppfattning på det hela. Och enligt min åsikt så är läget kritiskt, MEN jag ser en ljusning och tror att MoDo just vänt uppåt. Jag tror helt enkelt att de värsta är över. För innan juluppehållet så såg precis allt svart ut från MoDos sida, men de senaste två matcherna efter jul så har det blivigt en stor förändring på laget. Nu kämpar alla och vi har ett tryggt försvarsspel igen. Matchen mot Luleå så spelade MoDo bra och om de inte vore för alla utvisningar så skulle de nog ha haft med sig minst en poäng. Och matchen mot Frölunda igår var ännu bättre än mot Luleå från MoDos sida, och denna match borde de haft med sig alla poäng. Så jag hoppas att MoDos ledning ser samma ljus som jag och låter Rindell sitta kvar, ja det kanske är nu han fått fart på det hela igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0