Och vad ska det här betyda ?

Jag gick nyss in på expressen.se och möttes av detta: "Krizan: Jag vill härifrån". Jag läser fort igenom och sitter som ett frågetecken, ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt hur jag ska tolka detta. Men en sak är säker, detta är alvarligt. Visst MoDo är inne i en riktigt tung svacka men att Krizan vill lämna laget bara för det trodde jag aldrig. Han nämner att han fått mycket skit av media och han tycker det är konstigt att det är just han som fått tagit allt skit. Och där håller jag faktiskt med honom lite. För inte är det Krizans fel att de har gått som det gjort, utan det är ju hela laget. Det är bara att se vad media skrev efter matchen mot Frölunda. Istället för "MoDos försvarsspel saknades" så stod det "Sparka Krizan", och vad tänkte media med då? I en match där fem av sex mål gjordes med fria Frölunda spelare framför Krizan. Men jag är inte bered att ta Krizan till försvars helt. Att gå ut i media med såna här saker om att han vill lämna när han har ett kontrakt tycker jag är förbannat dåligt gjort. Sedan tycker jag att Krizan måste visa tålamod, vändningen kommer att komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0