Börja kämpa !

                                 
                                  Foto: Allehanda.se

Ännu en tung kväll blev det i Swedbank igår när MoDo föll tungt mot HV71 med 1-4. Och ännu en skit match från MoDos sida. Och bilden ovanför visade vad fansen tycker. För vart har "The heart of hockey" tagit ivägen ? Det finns ingen vilja ute på banan. Och det ända jag fick se igår var förbannat dåligt passningsspel. Pinsamt är de att bli utspelade på hemma plan, och nu vill jag se Rindell agera i båset. Inte änns en timeout fick jag se från hans sida igår. Man kan inte bara stå rakt upp och ner när laget spelar som de gör. Det ända bra som jag ser de från igår var väl att Salomonsson bad alla fans efter matchen om ursäkt för den nya plattmatchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0