MoDo vaskar om i femmorna

Imorgon möter MoDo de finska laget Rauman Lukko. Och efter 4-0 förlusten mot Skellefteå så väljer Rindell att ändra om lite i femmorna.

Målvakt:
Zajkowski

Backpar:
Mikko Kurvinen - Mattias Timander
Hans Jonsson - Per Hållberg
Pierre Hedin - Victor Hedman
Jens Westin - Marcus Jonsson

Kedjor:
Per Svartvadet - Fredrik Warg - Thomas Enström
Per-Åge Skröder - Niklas Sundström - Mats Zucccarello Aasen
Tobias Forsberg - Oscar Steen - Magnus Wernblom
Marco Tuokko - Andreas Molinder - Ville Snellman

Andreas Salomonsson och Tommy Wargh dras med skadeproblem. Förövrigt så gillar jag inte att ha Svartvadet som ytterforward.  Han är efter Sundström MoDos bästa center så jag är förvånad över att han inte får spela center. Men det är Rindell som är tränare och jag tror nog han vet vad han gör. Kedjan med Per-Åge Skröder - Niklas Sundström - Mats Zucccarello Aasen tror jag kommer bli nått riktigt starkt. Sanna mina ord !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0