Bröderna Sedin kommer hem !

Det var i torsdags morgon som man slog upp sport sidorna i lokaltidningen och möttes av de goda nyheterna att bröderna Sedin LOVAR att avsluta sina hockey karriärer i MoDo Hockey. Dok kommer det dröja några år innan vi får se Sedinarna i MoDo tröjan igen. Både Henrik och Daniel har mycke kvar att ge borta i NHL. Men vist känns det skönt måste jag säga att de redan nu går ut och säger att de kommer hem, sedan är det bara att hoppas att de inte får några skador på vägen dit som sätter stop för planerna. MoDo har många NHL proffs som sagt att de skulle vilja avsluta i MoDo, men av vad jag kan komma ihåg så är bröderna Sedin de ändå som lovat till 100% att de ska komma hem och spela i MoDo igen. Men jag tror även att Peter Forsberg kommer avsluta i MoDo OM han får ordning på sin fot, men även Foppa tror jag vill visa att han har mer att ge i NHL innan han vänder hem. Markus Näslund däremot är jag osäker på om han kommer avsluta i MoDo. Men jag hoppas att även han visar sin kärlek till moderklubben och vänder hem en dag och spelar i MoDo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0